Hier moet ut mar me doen - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu Hier moet ut mar me doen - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu

Hier moet ut mar me doen

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Ton

26 Augustus 2015 | Nederland, Helmond-'t Hout

Antonio-solo
Helmond – Bordeaux
28 aug t/m 12 sept 2015

woensdag 26 augustus 15

waar ben je: is nauw nog thois,

gefietst: gene meter totaal gefietst : nog steeeds nie

Hier moet ut mar me doen.

Ik sta in de startblokken voor mijn fietsvakantie a.s. vrijdag

Jongens, het begint te kriebelen, de spanning wordt langzaam opgevoerd. Mijn fiets is aan een stevige onderhoudsbeurt onderworpen. ( nieuwe ketting, cassette 12-36, derailleur wielen en nieuwe kabels) En als afsluiter is hij gepoetst.

De tassen zijn bepakt, de mondvoorraad is op peil, een borrel in de kruik.
De slaapzak ruikt nu nog heerlijk fris. En het moraal is hoog.

Even wat getallen:
Antonio weegt 83kg ( schoon aan de haak)
Mijn fiets weegt 19 kg
Aan bagage 27kg
Gemiddelde etappes 97km/d
Totaalafstand 1175km

Bijzonderheden wat ik bij me heb:
• Een GPs met de route
• Als borrel, een houts schutterke met 4 borrelglaasjes
• 4st 1persoons noodrantsoenen en 2 blikken SMAC
• 2 reservebanden, 6 spaken, remkabel, remblokken
• Het nodige gereedschap.
• een laptop en een Iphone. ( deze laatste staat overdag uit)
• 1 reserve set wielerkleding
• 1 set kleding voor de avond
• een trui en een windjack
• een regenjas en rainlegs ( ¼ regenbroek)
• frissigheid voor onder de armen, mond en billen.
• 10pr sokken ( na gebruik zijn ze afgedaan)
• realex fauteuil .

Hier moet ut mar me doen zou ons moeder gezeet hebben.

  • 26 Augustus 2015 - 11:55

    Birgit :

    Heey pap

    neem je niet nog meer mee?
    haha veel plezier met fietsen

    xxx Birgit

  • 26 Augustus 2015 - 13:38

    S@S:

    Hee maatje,
    Ben de nouw alweer bekant weg. Geniet ervan in ouw uppie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond-'t Hout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2016

Deep Deep undercuver.

28 Augustus 2015

Natuur talent

26 Augustus 2015

Hier moet ut mar me doen

09 Augustus 2015

Molens zonder verhaal

09 Augustus 2015

To the port of Singapore
Ton

D'n notaris van De Afrikanjers

Actief sinds 02 Aug. 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 9678

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 25 September 2016

De Afrikanjers go Bali

02 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: